.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات جلسه دادگاه امروز کهریزک

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، کامرانی پدر یکی از قربانیان کهریزک در حاشیه دهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قضات تعلیقی کهریزک با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا شما نسبت به رضایت جوادی‌فر اعتراضی نکردید، گفت: این حق ایشان است و خودش باید نسبت به حق خود تصمیم بگیرد.

وی افزود: دفاعیات مرتضوی هنوز تمام نشده و بیشترین مبحث امروز پیرامون بحث معاونت در قتل و اظهارات جلسه قبل روح‌الامینی بوده است.

کامرانی در ادامه تصریح کرد: ایشان همچنان مانند روال قبل اتهام معاونت در قتل را انکار می‌کند و با اصرار زیاد مرتضوی قرار شد دادگاه در جلسه بعدی برگزار شود و متهمین دفاعیات آخر را انجام دهند.

شاکی پرونده کهریزک ضمن ابراز بی‌اطلاعی از دلیل رضایت جوادی‌فر گفت: من نمی‌توانم در خصوص مسائل شخصی افراد اظهار نظر کنم.

کامرانی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا رضایت جوادی‌فر بر شما تاثیرگذار است، گفت: ما بر اساس چارچوب قانون پیش می‌رویم اما نمی‌توان پیش‌بینی کرد که فردا چه خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا احتمال می‌دهید جوادی‌فر را ترسانده باشند، گفت: نه، بعید می‌دانم، دلیلی ندارد و در هر صورت وی حق انتخاب داشته است.

پدر کامرانی با اعلام رضایت از روند رسیدگی به دادگاه گفت: متاسفانه مرتضوی همچون گذشته موضوعات رخ داده در کهریزک را نفی می‌کند و تاکنون اظهار پشیمانی نکرده است.

کامرانی در ادامه خاطرنشان کرد: روح‌الامینی به دلیل سفر در جلسه امروز دادگاه حضور نداشت و حداد هم طبق معمول همیشه وکیل خود را به دادگاه فرستاده بود.

وی در خصوص شهودی که روح‌الامینی معرفی کرده بود، گفت: شهود بر اساس مصلحت دادگاه احضار می‌شوند و این موضوع ربطی به خواسته من و ایشان ندارد و تاکنون هر شاهدی هم که به دادگاه احضار شده به رای و خواسته دادگاه بوده است.

کامرانی در ادامه تاکید کرد: اگر جوادی‌فر رضایت نمی‌داد و همراه ما بود خیلی بهتر می‌شد. من اصلا از قبل اطلاعی از تصمیم ایشان نداشتم و وی هم رضایتش را در جلسه امروز اعلام کرد.

وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا امروز تنشی میان قاضی مدیرخراسانی و مرتضوی به وجود آمد، گفت: نه، در داگاه هیچ تنشی بین مرتضوی و قاضی نبود.

همچنین در ادامه کمالی وکیل کامرانی گفت: جلسه به روز چهارشنبه موکول شده و ظاهرا آخرین دفاع مرتضوی هنوز تمام نشده است.

وی افزود: ضمن اینکه حداد طبق معمول همیشه در دادگاه حضور نداشت./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.